MOON & MY FEELING
MOON & MY FEELING
تکاپو

به تمام کارهای ناپسندی که به طور معمول انجام داده ام و باز هم انجام خواهم داد...

اعترافاتم را دلیل بر ضعیف بودنم ندان...من اعتراف می کنم تا بدانی چه موجودی هستم...

اعتراف می کنم به...

تمام خون هایی که نه تنها از سر نیاز بلکه از سر لذت نوشیدم...

تمام ترس هایی که بهشان خودخواهانه لبخند زدم...

تمام انسان های بیچاره ای که صدمه دیدن نه تنها جسمی حتی احساسی...

تمام گونه هایی که بی تفاوت خیس کردم...

تمام دردهایی که وحشیانه تحمیل کردم...حتی به عزیز ترینانم...

تک تک زیبا ترین لحظاتی که مغرورانه به خون کشیدم...

احساسات به ته رسانده شده انسان ها...

اعتراف می کنم به احساساتی که نادیده گرفتم و کشتم...

من به تمام بی رحمانه ترین کارهایم اعتراف کردم اما حالا...

حالا می خواهم اعتراض کنم...

به حقم از عشق که از من به دلیل ماهیتم گرفته شد...

به فاصله هایی که بهم تحمیل کردند تا نگذارند صدمه بزنم...

به عطشی که شاید هیچ وقت میلی به آن نداشتم...

به ترس از به آغوش کشیدن...به حسرت هایم...

به دردی که تحمل می کنم تا حمله ور نشوم...

به غریزه ای که می دانم چقدر وحشتناک است....و همواره در من می جوشد...

به نیاز غیر قتبل کنترلم به نوشیدن...

به برندگی دندان هایم...به  درندگی چشمانم...به کشندگی دستانم...

من حتی به نادیده احساسات خودم هم اعتراض می کنم....

احساساتی که همواره خفه می شود تا غریزه ام حکومت کند...

به فشار دردناک روی قلبم که خودم به خودم تحمیل می کنم....!

به روز هایی که باید دستانت در دستانم بود...اما نبود...

به بودن هایی که نبود...

به خودم...به اطرافم...به شب...به موجوداتش...

به عطر خونت...به طنین صدات...به ظرافت و شکنندگی دستانت...

به غریزه ام...به قدرت و توانایی ام...به احساسات ترسویی که در من خاموش می شود...

و در نهایت به دنیایی که به آن محکوم شده ام...ابدیت...

من به همه ی این ها اعتراض می کنم...

تویی که از اعترافاتم منزجر شدی...حالا پاسخ این همه اعتراض را بده...

تویی که مرا این گونه می بینی...حالا همدرد اعتراضاتم باش...

ببینم واقعا می توانی درک کنی؟...

نه تو مرا درک می کنی...نه من دنیایم را درک می کنم...و نه غریزه ام احساسم را...

ببین چقدر درگیرم...این تکاپو...

مرا از پا خواهد در آورد...

کدام موجود ابدی!...

کدام موجود فنا ناپذیر!...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





asal | دو شنبه 15 تير 1394برچسب:, |
About

لمس تاریکی جرئت می خواهد...!

Email | Profile
Design
Categories
Authors
Archive
Links
Other

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 3206
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1