MOON & MY FEELING
MOON & MY FEELING
شهامت

آنقدر شهامت می خواهد که درکش برایت ممکن نیست...

من حتی خودم هم گیر کرده ام بین این همه درگیری...

تو چه میدانی از درگیری های من؟

تو چه میدانی از احساساتم؟از لحظاتم؟از نگرانی هایم...

می خواهم اعترافی بکنم...

خودم هم شهانت این محکومیت را ندارم...

نه شهانت کنترل غریزه ام...

نه شهامت کنترل احساسم...

و نه شهامت این یخ زدگی...

من موجود شب هستم...بدون آنکه شهامت پذیرش ماهیتم را داشته باشم...

خون آشام بودن شهانت غیر قابل توصیفی می خواهد...

 


نظرات شما عزیزان:

مهدی افشارزاده
ساعت19:52---17 شهريور 1394
از نظر من ، شهامت میخاد زندگی کردن بدون کسی که تو رو از زندگی ش گذاشته کنار ، و تو به خاطر اون خیلی ها رو حذف کردی
پاسخ:خیلی جالب بود...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





asal | دو شنبه 15 تير 1394برچسب:, |
About

لمس تاریکی جرئت می خواهد...!

Email | Profile
Design
Categories
Authors
Archive
Links
Other

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 116
بازدید ماه : 242
بازدید کل : 3354
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1