MOON & MY FEELING
MOON & MY FEELING
سکوت...

به احترام تمام نگاه ها...لبخند ها...رویا ها و خیال پردازی ها...

من سکوت می کنم...کاری که همیشه کرده ام...می دانی فکر میکنم مهارت خاصی در این کار دارم...!

به احترام تمام حرف های ناگفته...حرف هایی که هرگز اجازه گفتن نداشتند...

به احترام نگاه هایی که می کوشید چیزی را به ما اثبات کند...اما آیا واقعا موفق شده بود؟!

به احترام تمام شکست ها و ناامیدی ها...چند ثانیه فکر کن...به تمام لحظه ای جنون آمیز...

به پایان رسیدن بدترین اتفاق ها...شایدم هیچ وقت اتفاق نیفتاد...اما من و تو ترسیدیم...!

لبخند بزن برای همه ی ثانیه های تکرار نشدنی...بهترین دقیقه ها....

سکوت کن چون آنی بودند...اما خاطراتش جاودانند...

به اوج رسیدیم...دست نکش از باورهایت...

سکوت کن به احترام همه ی چیز های گفته نشده...اتفاق نیفتاده...دیده نشده...

شنیده نشده...لمس نشده...درک...فهم...اصلا نادیده گرفته شده...!

به تمام چیزهای باارزشی که هرگز ارزشش شناخته نشد...


نظرات شما عزیزان:

ماندانا
ساعت19:38---29 مهر 1394
وب واقعا زیبایی داری
پاسخ:ممنونم عزیز


آقای خاص
ساعت15:52---25 مهر 1394
به به... مبارکه... وبت قشنگ شده...
پاسخ:مرسی مستر خاص :) :)


آقای خاص
ساعت23:46---22 مهر 1394
به به ... قالب جدید مبارک باشه...
پاسخ:خیلی ممنونم


آقای خاص
ساعت16:23---20 مهر 1394
بعله حق با شماست... مرحله چهارمی هستید... من یه خورده سخت گیرم...
پاسخ: :) چرا سخت گیر؟


آقای خاص
ساعت1:14---17 مهر 1394
هیــــــشکی نمیتونه وب منو خراب کنه....
بعضی وقتا سایتی که عکسارو توش آپ کردم قطع میشه.... رنگ میزنه به وب من...
پاسخ:بله هیچ کس به جز خودت... :) :)


آقای خاص
ساعت14:18---16 مهر 1394

نه خیرم... باید داد بزنی... باید خاطرات خوب رو مرور کنی.... اونم بلند بلند...
پاسخ:شاید... راستی چه بلایی سر وبت اومده بود؟!



ماندنا
ساعت13:54---16 مهر 1394
بله همينطوره

مهدی افشارزاده
ساعت12:02---16 مهر 1394
گاهی باید سکوت کرد ..

آرام بــاش دلــم

او بــــی تو آرام استــــ!
پاسخ:با سکوت کاملا موافقم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





asal | پنج شنبه 16 مهر 1394برچسب:, |
About

لمس تاریکی جرئت می خواهد...!

Email | Profile
Design
Categories
Authors
Archive
Links
Other

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 3190
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1