MOON & MY FEELING
MOON & MY FEELING
انسانیت

شاید انسان نباشم اما انسانیت را باور دارم...

ارزش هایم را فدای غریزه ام نمی کنم...منی که تمام زندگی ام بر پایه غریزه ام جریان دارد...!

اعتقاد و باورهایم پایه رفتار هایم است...

گفتم که انسانیت را زیر پا نمی گذارم...

حواسم به ظرافت احساسات اطرافیانم هست...هر چند خودم موجود ظریفی نیستم!

باور هایم را دست کم نگیر...من این ارزش ها را والاتر از غریزه ام می دانم...

بدون اعتقاداتم دیگر موجود شب نخواهم بود!*حیوان* میشوم...!!!

خوب میدانم زندگی در میان انسان ها چه قانون هایی دارد...چه محدودیت هایی...

من میتوانم...اما

اما انسانیت را خاموش نمی کنم...

                                              هر چند دیگر انسان نیستم!...

حواسم هست...


نظرات شما عزیزان:

مهدی افشارزاده
ساعت10:22---12 شهريور 1394
عالی بود

مطالبت خیلی عالی ه
پاسخ:ممنونم


ali
ساعت12:16---4 شهريور 1394

سلام از نوشته هات واقعا لذت میبرم خیلی خوب احساسو منتقل میکنی
راستی یه سوال شاید فضولی باشه
میخواستم بدونم شما واقعا ومپایری ؟؟
پاسخ:ممنونم :) خیر



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





asal | چهار شنبه 4 شهريور 1394برچسب:, |
About

لمس تاریکی جرئت می خواهد...!

Email | Profile
Design
Categories
Authors
Archive
Links
Other

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 300
بازدید کل : 3111
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1