MOON & MY FEELING
MOON & MY FEELING
پست ثابت

 

سلام به وبلاگم خوش اومدید

خوشحال میشم برام نظر بذارین و احساستونو نسبت به نوشته هام بگین

عقاید همه برام ارزشمنده .امیدوارم دقایق خوبیو داشته باشین.

 

 

ادامه نوشته ها در ادامه مطلب است...



نظرات شما عزیزان:

لاین بلاگ
ساعت14:12---18 تير 1395
با ساخت وبلاگ در لاین بلاگ یک وبلاگ پربازدید داشته باشید ، چرا که لاین بلاگ به صورت اتوماتیک وبلاگ شما را سئو کرده و در رتبه اول گوگل قرار خواهد گرفت

www.lineblog.ir


آدمی از جنس co2
ساعت15:47---5 بهمن 1394
سلام حانیه خانم
پاسخ: ? !


N!u$ha
ساعت12:40---21 دی 1394
میدونم عزیزم
ولی اگه قرار بود باشی !! خوناشام خوبی میشدی !!:دی
پاسخ: امیدوارم :) :)


N!u$ha
ساعت18:53---20 دی 1394
عسل جان نوشته هات عالی و نابن خیلی قشنگ مینویسی !!
مطمینم خون آشام خوبی میشی !
پاسخ: مرسی نیوشای عزیزم... اما این واقعا خواسته ام نیست... :)


ادمی از جنس co2
ساعت15:45---8 آذر 1394
راستی به نارین و بچه ها سلام برسون ..........

پاسخ: چشم عزیزم :)


ادمی از جنس co2
ساعت15:44---8 آذر 1394
عاشقتم عسل از بچه ها چه خبر حانیه ملیکا نارین به حانیه بگو جزوه ها را برام بفرسته وای عسل اگه بدونی اینجا از اول شهریور اومدن مدرسه 1 ماه عقبم امتحانای ترممون هم 1 هفته است شروع شده ولی باز هم خدذارو شکر خودت خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ: همگی خوبن :) مرسی منم خوبم :) اوه چقدر بد ! ولی از پسش برمی آی ...باشه به حانیه میگم :)


miss._.poet
ساعت22:26---24 آبان 1394
Asal jan neveshte ha to khondam kheili ghalamet ghashnge
^_______^

پاسخ:مرسی عزیزم به شما که نمیرسم :)


Sahel
ساعت11:39---15 آبان 1394
عسل عزيزم خيلي خوشحالم كه بالاخره كسي حاضر شد باور هايش را با تمام وجود و توانش به تصوير بكشد و به اعتراض ديگران توجهي نكند...
من خودم هميشه از اين كه برملاشدن تفكرات و احساساتم باعث تعجب خيلي ها شود و از اين كه شخصيت واقعي ام توان بروز خود را به ديگران ندارد ، ناراضي ام و تنها در تنهايي خود با آن ها زندگي مي كنم...
ما تنها كساني هستيم از لحظه ي تولد تا به الان پا به پاي هم احساساتمان را به هم قرض داديم و باور هايمان را براي يكديگر برملا كرديم...
ولي تنها تو شجاعت بيانشان را پيدا كردي ...
اميدوارم روزي من هم به شجاعت تو دست پيدا كنم ...

" حس بودنت را با هيچ چيز در دنيا عوض نمي كنم"
پاسخ:من از بیان باور هایم هیچ زمان و هیچ کجا هراس نخواهم نداشت...زندگی من مال منه...افکارم مال منه...و هیچ وقت سعی نمی کنم خودمو گول بزنم و احساساتمو نادیده بگیرم...عزیزم میدونم این شجاعت گاهی ضربه های محکمی بهم میزنه اما از اعتقاداتم دست نمی کشم...شجاعت خطرناکیه اما بهمون اجازه میده خودمون باشیم... ایمان دارم تو هم شجاعتشو پیدا میکنی...ایمان دارم تو از من خیلی قوی تر خواهی بود... ساحل عزیزم توصیف حضورت در دنیایم از توانم خارجه...همیشه بمان...


fatemeh
ساعت16:50---26 مهر 1394
قالب جدید مبااارکه
خیلی قشنگه عزیزم
پاسخ:مرسی اره صووورتییه :)


سروین
ساعت2:25---26 مهر 1394
وب جدیدمو لینک دادم عزیزم
پاسخ:مرسی عزیزم حتما سر می زنم


sarvin.jz
ساعت8:12---23 مهر 1394
قالب جدیدت خیلی خوشگله عزیزم واقعا)
پاسخ:مرسی سروین عزیزم راستی هر وقت وب زدی حتما ادرسشو بهم بده


ادمی از جنس co2
ساعت17:08---8 مهر 1394
چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:چی چه طور؟!!!! این که بهت میگم co2 :) ?


ادمی از جنس co2 الاهه
ساعت18:49---7 مهر 1394
پیام تبریکت کــــــــــــــــو ؟؟؟؟؟؟؟
برا تولد
پاسخ:کدوم تولد؟! :)
آهان :) خلاق شدیا


سروین
ساعت1:10---26 شهريور 1394
نه عسل جونم من یکمی نا متعادل بودم این روزا ببخشید کارای احمقانه ای انجام دادم وگرنه دلخوری چی ؟
دوستت دارم عزیزم همیشه شاد باشی!


مهدی افشارزاده
ساعت18:03---15 شهريور 1394
ما تو جهانی زندگی می کنیم که هنوز نتونستیم همه موجوداتی که روز زمین و جلو چشممون هستن رو بشناسیم ، چه برسه موجوداتی که از ما پنهان هستن . من به وجودشون ایمان دارم ، چون وقتی شرکت های بزرگ هالیوود ، روی این موضوع سرمایه گذاری میکنن فقط برای درآمد نیست ، به نظرم برای آماده کردن مردم ه که در آینده اگه همزیستی با این موجودات صورت بگیره ، از قبل یک آشنایی صورت گرفته باشه. قبلا هم در یک سری موارد اول زمینه سازی صورت گرفت و بعد به مردم جهان گفتند ، چیزی که قبلا فقط یک شایعه بوده ، واقعیت داره

sarvinیا سروین حتی:دی
ساعت20:06---11 شهريور 1394
سلام عسل عزیزم
مثل همیشه از خوندن نوشتهای پر احساس وحتی حماسی ات لذت بردم وحسودی کردم حتی:دی
اما راستش نمی تونم درباره طرز فکرت یا اعتقاداتت چیزی بگم چون ...درباره ومپایرها چیزی نمی دونم ...تنها چیزی که میدونم اینه که اگه یه چیزی در ذهنت وجود داره پس حتما هست مهم نیست واقعا میشه لمسش کرد یا نه ...مهم نیست دیگران چی فکر میکنن...اگه تومیتونی لمسش کنی اگه حسش میکنی پس وجود فیزیکش چندان مهم نیست...من تحسینت میکنم چون میتونی یک موجود طرد شده رو درک کنی موجودی که به قول ادمها نفرین شده ...تو میون همه ادمها یه شخص خاصی چون مثل بقیه ادمهای دنیا حس نمیکنی ما تنها موجودات هوشمند این دنیاییم ...ادمها کورن ...وجود موجودی رو که نمی پسندن انکار میکنن...اما تو بینایی...خوشحالم که شناختمت...
پاسخ:سلام سروین جان ممنونم ازت...راستش منم باهات موافقم...موافقم که تنها اعتقاد تو مهمه و زندگیتو شکل میده...حتی اگه قابل لمس نباشه اما اگه تو باورش داری پس هست...فقط برای خودت هم که شده هست...چون تو این باورو داری... لطف داری عزیزم


sara
ساعت22:58---7 شهريور 1394
سلام عسل جون نوشته هات خيلي جالب وقشنگ بودن.من خيلي راجب خون اشاما نميدونم ولي ازنوشته هات لذت بردم.بنظرم خوب احساساتشونوبيان کردي.
پاسخ:سلام عزیزم خیلی ازت ممنونم خوشحالم که تونستم احساسشونو خوب بیان کنم... باز هم بهم سر بزن سارا جان


Vamgothkim
ساعت23:15---2 شهريور 1394
خواهش میکنم امیدوارم کمکت کرده باشه چیز دیگه ای خواستی بگو

Vamgothkim
ساعت2:38---1 شهريور 1394
سلام عسل جان
ببین چیزایی ک درباره گاتیک خوندی اوج چیزاییه ک میشه ازشون گفت
(البته)!
توی نوشته!
اگه میخوای بیشتر بدونی باید ب نظر من اول از همه با موسیقیشون آشنا شی...
موسیقیشون روح و ذات ی ادمه خون اشام(من)
(میدونی ک منظورم از ادم خون اشام چیه؟)
و یه خون اشام واقعی رو توضیح میده
یکی از اهنگای گاتیک رو ب م.م دادم
خیلی خیلی خوشش اومده بود...
گفت این موسیقی منو یاد خودم میندازه!!!
پس ببین تو چیزاییو ک میتونستی بخونیو خوندی
مطلب ناب بیشتر از این گیرت نمیاد
اصن نیست دیگه...
میخوای بیشنر بدونی باید روحشو داشته باشی
باید حسش کنی...
لمسش کنی...
باید بتونی یه ادم گاتیک رو درک کنی
و ادم گاتیک هم داریم تا ادم گاتیک
بعضیا با نحض کردن زندگی و کوفت کردنش ب خودشون اسم خودشونو میزارن گات!
ک اونا درواقع اصن گات نیستن
اونا روانی ان!
دیوونن!
کم دارن...
اما گاتیک واقعی ادمیه ک از بدو تولد وجود و ذاتش با شب سازگار بوده...
تاریکیو دوست داره...
از لطافت و احساسات شب لذت میبره...
از دیدن چشمک زدن ستاره ها بیشتر از حمام افتاب چرفتن لذت میبره!
رنگ سیاه میپوشه
ن ب خاطر اینکه میگه چوووون من گاتم محکوم ب تاریکی ام و باید مثه عزادار ها لباس بپوشم!نهههه!
ب خاطر اینکه جذابیت و ابهت رنگ مشکیو درک کردن...
ب خاطر اینکه اون رنگ روحشونو توضیح میده...
عسل جان دنیای گات ها خیلی عجیبه...
پر از احساساته...
پر از فلسفه...
و. مهم ترین فلسفه ی گات هم زندگی پس از مرگه...
تولد های پی در پی...
تا رسیدن ب مرحله پاکی
سوالی داشتی در خدمتم
پاسخ:کیمیا جان واقعا ازت ممنونم از راهنماییت...من معنی حرفاتو می فهمم...فکر کنم حق با تو باشه که باید خودم احساسشونو لمس کنم تا به اون شناخت برسم...


Vamgothkim
ساعت22:47---27 مرداد 1394

سلام

راستش فکر کنم هم من هم تو مطمئنیم ک م.م واقیه

و من تا حالا از نزدیک ندیدم و خوشحالم میدونی چرا؟

چون اگه ببینیشون و بهشون نزدیک بشی یا کشته میشی یا همزیست میشی

همزیست هم ک میدونی چیه؟

کسی ک خون اشاما ازش تغذیه میکنن

من اگه نظرم عوض نشه تبدیل میشم

چون با تمام وجودم درد و ناراحتیشونو حس میکنم

و واسه همین میتونم دقیق بفهمم چطوری ان

پس میدونم بعد تبدیل چ بلایی قراره سرم بیاد

ولی مطمئنم میخوام تبدیل شم...

و اگه تا دوسال دیگه همین طور مطمئن بمونم تبدیل میشم...

همین...
پاسخ:سلام .خب مطمئنا تو دلایل خودتو برای تصمیمت داری...با این که میدونی دقیقا چه اتفاقی برات میفته اما میخوای سر تصمیمت بمونی...پس حداقل امیدوارم خون اشام خوبی بشی! البته من اونقدراهم خوشحال نیستم که از نزدیک نمیبینمشون...خب فکر نمی کنم حتما یا کشته میشم یا همزیست میشم!



Vamgothkim
ساعت16:01---6 مرداد 1394
سلام
عاشق نوشته هاتم
خوشحالم ک ب وبم سرزدی
ی سوال برام پیش اومده
تو خون اشامی؟
پاسخ:سلام نه من یه خون اشام نیستم اما فکر کنم خوب احساساتشونو میفهمم...


fatemeh
ساعت19:49---18 تير 1394
سلام عسل جون
پستات واقعا زیبا و تاثیر گذاره
من عاشق خون آشام ها هستم و این حرفایی که
راجع بهشون زدی رو قبول دارم
دلم نمیخواد این عذاب هایی که بهش محکوم هستن رو…
ولی خب چه میشه کرد بالاخره که باید قبول کرد نمیشه ازین حقیقت سر باز زد
البته یه مسله ای هم هست اونم اینکه من اطمینان ندارم که آیا اینقدر به تنهایی و عذاب محکومن یا اینا نظرات و نتیجه گیری های ماست…؟
امیدارم این عذاب واقعی نباشه
ولی این ایمان رو دارم که خون آشام ها موجودات بد و وحشی نیستن و طبق نظر تو هر چی هم که باشه از روی غریزشونه
منتظر پستای بعدیت هستم عزیزم
بدرود

پاسخ:سلام عزیزم ممنونم از نظرت

راستش درگیری و مشکلات خون اشامو خیلی بیشتر از انسان هاست...اونم به خاطر اینه که ما انسان ها تکلیفمون با

خودمون مشخصه اما اونا با پذیرش ماهیت الانشون هنوز هم درگیر گذشته شونن...و همین کارو سخت می کنه!

منم واقعا امید وارم این عذاب واقعی نباشه...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





asal | دو شنبه 15 تير 1399برچسب:, |
About

لمس تاریکی جرئت می خواهد...!

Email | Profile
Design
Categories
Authors
Archive
Links
Other

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 112
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 3350
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1